حدود دو دهه پیش بیل گیتس به درستی اشاره کرد که محتوا شاه است. این جمله حق مطلب را درباره اهمیت مُحتوا و تأثیر مستقیم آن در وب و شبکه‌های اجتماعی، به خوبی ادا کرده است. تولید محتوای متنی فارسی برای سایت های فارسی زبان و شبکه‌های اجتماعی، بر اساس اصول نگارش صحیح و استانداردهای سئو امری ضروری است. همان طور که می دانیم بازاریابی دیجیتال تلفیقی از تمامی اِلمان های بصری و متنی است که یک کالا، محصول یا نوعی از خدمات را تبلیغ و معرفی می کند. توضیحات متنی در کنار عکس و سایر المان های گرافیکی یک کاتالوگ کامل از محصولات و خدمات شما را برای مشتریان شما به نمایش می گذارد.

به این ترتیب یک محتوای خوب کسب و کار و خدمات  و محصولاتتان را معرفی نموده و شما را به فروش و عرضهی مطلوب  که هدف اصلی تبلیغات است می رساند. دپارتمان تولید محتوای متنی فارسی و انگلیسی شرکت وب مفید جهت دریافت سفارشات  در خدمت شما می باشد.

محتوای متنی چیست؟

یکی از مهم ترین انواع محتوا، محتوای متنی است. یکی از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ وب مفید  تولید محتوای متنی فارسی  و انگلیسی می باشد. همان طور که می دانید برای به دست آوردن رتبه بهتر در موتورهای جستجو مانند گوگل، یک محتوای یونیک و تاپ مطابق با استانداردهای تعریف شده می تواند برگ برنده شما باشد.

 شما می توانید با استفاده از یک محتوای خوب در فتح یک یا چند کلمه کلیدی از رقبای خود در فضای مجازی پیشی بگیرید. محتوای متنی دارای انواع مختلف و ارزش‌های متفاوتی می باشد. انواع محتوای متنی را  به ترتیب ارزش و اعتبار می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • محتوای تألیف شده
  • محتوای ترجمه – تألیف
  • محتوای ترجمه شده 
  • محتوای بازنِویسی شده 

ارزش گذاری در تولید محتوای متنی فارسی

ما در عصر فناوری اطلاعات به سر می بریم. این فناوری تمامی ابعاد زندگی بشر را تحت تأثیر قرار داده است. بازاریابی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به استفاده روز افزونِ مردم از وب و فضای مجازی می توان گفت دیجیتال مارکتینگ می تواند قدرت مند ترین و البته کم هزینه ترین  انواع بازاریابی باشد. 

محتوا یک گام مهم در معرفی کالا، محصول یا خدمت شماست. اما هر نوشتهای نظر یک موتور جستجوی هوشمند و مقایسه گر را به خود جلب کند. موتورهای جستجوی هوشمند تمامی محتواها را به دقت مورد بررسی و مقایسه قرار داده سپس ارزش گذاری می کنند.

 

 بر اساس همین ارزش گذاری ها است که سئوی یک سایت رتبه بالاتری را به دست می آورد. اما سئو چیست؟ فرآیند ارزش گذاری در موتورهای جستجو به این صورت است که به طور مثال گوگل در چرخه جستجوی هوشمندش، با کیفیت ترین نوشته‌ها را که یونیک و غیر کپی بوده شناسایی می کند. همچنین دراین متون باید کلیه اصول نگارش به درستی لحاظ گردیده باشد. سپس به این متون رتبه داده و بر اساس رتبه های اخذ شده متن را در صفحات گوگل چینش و نمایش می دهد.

به این فرآیند سئو گفته می شود. SEO سرنام عبارت Search Engine Optimization  است. سئو به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو می باشد. تیم محتوانویس باید اصول سئو را بدانند و بر آن مسلط باشند تا بتواند بر اساس دانش و تجربه خود محتوایی را به شکلی بهینه نوشته و رتبه های لازم  را در موتورهای جستجو کسب کنند.

 محتوای تولید شده در دپارتمان تولید محتوای فارسی و انگلیسی شرکت وب مفید چندین بار ویرایش می گردد. تیم تولید محتوای متنی و سئو کارها در شرکت وب مفید متشکل از کارشناسان خبره ای می باشند که انواع محتوا را پس از چندین بار ویرایش و بازنگری  بر اساس استانداردهای گوگل و سئو تهیه و ارائه می نمایند.

سفارش انواع تولید محتوای متنی فارسی

وب مفید افتخار دارد هرنوع محتوای متنی فارسی یا انگلیسی را بر اساس استانداردهای سئو تهیه و به شما عرضه دارد. 

در این راستا ما اصل را بر حفظ محرمانگی گذاشته و محتوای شما برای کسب  و کارتان نزد این مجموعه نزد ما به صورت امانت صیانت و محافظت می گردد مگر خود مایل به انتشار آن باشید. 

نویسندگان حرفه ای و ویراستاران وب مفید در زمینه های متعدد فعالیت داشته و به اصول نگارش و استانداردهای سئو مسلط می باشند. بر این اساس با زبان مورد نظر و در زمینه مورد نظر شما بر اساس انتخاب کلمات کلیدی و مطابق با نیاز واقعی تان مقاله و متون مورد نظر نگارش می گردد.

هر کسب و کاری که قصد حضور و ورود در بازارهای جهانی را داشته باشد نیازمند تولید محتوای متنی به زبانهای بین المللی است. تولید محتوای متنی انگلیسی  با توجه به این که انگلیسی یک زبان بین المللی می باشد، لازمه ی معرفی محصولات و خدمات شما در یک فعالیت اینترنشنال می باشد.

محتوا متشکل از متن مرتبط به موضوع و کلیه اِلمان های گرافیکی اعم از تصاویر، ویدئوهای تبلیغاتی، تیزر و انواع موشنها می باشد. اما باید بگوییم هر محتوایی نمی تواند ارزش‌های استاندارد مد نظر برای موتورهای جستجو را داشته باشد.

درسالهای اخیر موتورهای جستجو هوشمند شده و در کشف درون مایه و ماهیت انواع محتوا دقت و حساسیت بسیار زیادی یافته اند. موتورهای جستجو هر محتوا را بر اساس میزانِ ارزش نگارشی واقعی آن رتبه بندی می نمایند. این فرآیند سئو یا بهینه سازی  موتورهای جستجو نام دارد.

اهمیت تولید محتوای متنی انگلیسی

محتوای متنی نقش مهمی را در بازاریابی اینترنتی ایفا می کند زیرا این محتوای متنی است که نقش معرفی محصول را به مشتری به صورت  تمام و کمال عهده دار است. به این ترتیب با نوشتن یک محتوای کامل و جامع و انتشار آن می توانید به سرعت رشد کرده و آثار قابل توجه آن را در کسب و کار خود مشاهده کنید.

همان طورکه در بحث محتوای متنی فارسی نیز اشاره گردید محتوا دارای انواع مختلفی است که هرکدام دارای ارزش خاصی می باشند. می توان انواع محتوا را بر اساس ارزش آن به ترتیب  ذیل دسته بندی نمود:

  • محتوای تألیف شده  
  • محتوای ترجمه – تألیف
  • محتوای ترجمه شده
  • محتوای بازنویسی شده

در این دسته بندی همان طور که مشاهده می گردد محتوای تألیف شده و یونیک بیشترین ارزش نگارشی را دارا می باشند.

تولید محتوای متنی انگلیسی

امروزه با گسترش تکنولوژی دیگر نیازی نیست شما برای ارائه خدمات  و معرفی محصولات خود مشقت سفر به کشوری دیگر را متحمل شده و کاتالوگ، نمونه کار، خدمات یا محصولات و اسناد و مدارک خود را به صورت فیزیکی حمل کنید.

کمپانی شما به راحتی می تواند از طریق یک ویدئو کنفرانس، طراحی یک وب سایت جامع و کامل، انواع تولید محتوا به زبان های مورد نیاز به خصوص زبان بین المللی انگلیسی، ارتباطی مؤثر را با طرف های تجاری خود برقرار نماید. 

در ارتباطات بین المللی بالاخص تجارت بین الملل، تولید محتوا به زبان انگلیسی اهمیت خود را نشان می دهد. تیم تولید محتوای وب مفید می تواند در تهیه یک محتوای انگلیسی به زبان مد نظرتان و ارائه آن به بازارهای جهانی در کنار شما باشد. کافی است مقصد تجاری خود، نیازها و خواسته هایتان را به تیم ما انتقال دهید.  

وب مفید با تکیه بر دانش خود، مشورت های گام به گام با کارفرما، نیاز سنجی  و بررسی های چند جانبه، بر اساس اصول  واستانداردهای سئو متن مورد نظر شما را تهیه و در قالب مد نظرتان اعم از مقاله، متون کوتاه مناسب شبکه های اجتماعی، ایمیل، نامه، متون ادبی، کتابچه ها و کاتالوگ ها و حتی ابَر محتواها تهیه و ارائه می نماید.

شرکت وب مفید بر اساس سطح مد نظر شما با حفظ محرمانگی اطلاعات و رعایت کامل اصل امانتداری محتوای موردنظرتان را بر اساس اصول و استانداردهای جهانی تهیه می کند. می توانید با اعتماد کامل تولید محتوای انگلیسی خود را به تیم تولید محتوای متنی وب مفید بسپارید.