آفریدگار زیباست و جهان را به غایت زیبا آفریده است. رنگ ها و طرح ها روح زندگی هستند. هنرگرافیک خلق زیبایی های بدیع در قالب طرح  و رنگ های متنوع می باشد. شرکت وب مفید حدود 12 سال است که در زمینه ارائه خدمات گرافیکی و موشن گرافی فعالیت دارد.

Graphic Design یا همان طراحی گرافیکی، به محیط ما زندگی و روح می بخشد. یک طرح گرافیکی در واقع شناسنامه ی بصری و معرف هر کالا یا محصول می باشد بنابراین هر کسب و کاری امروزه به هنر گرافیک نیازمند است. وب مفید با تکیه بر نیروی کار حرفه ای و متخصص ارائه دهنده خدمات گوناگونی در حوزه گرافیک دیجیتال می باشد.

خدمات گرافیکی و موشن گرافی

چرا ما به گرافیک، خدمات گرافیکی و موشن گرافی نیاز داریم. می توانیم بگوییم در دنیای امروز هر کسب و کاری خودش مشتری ثابت بازار گرافیک است. بگذارید ساده بگوییم شما برند خودروی بنز یا بی ام دابلیو را با چه آرم یا نشانه ای می شناسید؟ نایک، آدیداس، گوچی، بربری  و سایر برندها را چطور؟

 شبکه‌های تلویزیونی، شرکت ها یا کارخانه ها وتمامی کسب و کارهای خرد و کلان، اعم  از مشهور یا فاقد شهرت، هریک دارای یک نشانه یا به اصطلاح لوگو می باشند. لوگو در واقع معرف نام یک برند یا یک کسب و کار است. علاوه برآن هر کالا یا محصولی که می خرید دارای یک لیبل است که مشخصات کالا روی آن درج شده است. 

هر طرح گرافیکی در واقع حاوی پیامی خاص است که با انتقال این مفهوم به مخاطب می توانید شاهد اثر گذاری آن بر تمامی وجوه کسب و کار خود باشید. یک طرح گرافیکی هنرش ایجاد ارتباط موثر با مخاطب یا هنرِ ارتباطِ بصری است. بنابراین می توان گفت این گرافیک است که به یک برند یا یک کسب و کار، هویت بصری می بخشد. 

اما موشن گرافی چیست؟ موشن گرافیک به معنی حرکت بخشی و جان دادن به یک طرح گرافیکی یا نقاشی است. به عبارتی هر طرح گرافیکی که متحرک می شود یک موشن گرافیک محسوب می شود. به طور مثال لوگوی متحرک همان لوگو موشن است. بطور کلی می توان گفت که هر اثر گرافیکی که حرکت کند، یک موشن گرافیک است.

 امروزه در تبلیغات بسیار شاهد نمونه های موشن گرافی هستیم که البته در فضای آنلاین و مجازی بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفته است. موشن گرافی فراتر از یک عکس است و  به دلیل جان بخشی، اثر گذاری عمیق تری را در ذهن مخاطب باقی می گذارد.

خدمات گرافیکی و موشن گرافی در شرکت وب مفید

اگر به دنبال فرد یا گروهی هستید که گرافیک کسب و کار خود را به او بسپارید وب مفید در کنار شماست.  پس برای دریافت خدمات گرافیکی تا از رقبای خود جا نمانده‌اید شتاب کنید! وب مفید با تکیه بر دانش، تخصص و البته تعهد و با تکیه بر اصل خلاقیت در این حوزه گام گذاشته و در حال فعالیت است.

ما معتقدیم دنیای گرافیک به گستردگی جهان هستی است. یک گرافیست باید علاوه بر تسلط بر مهارت ها در حوزه دیجیتال و آشنایی با انواع نرم افزارها در این حوزه، با بسیاری از هنرهای دیگر نیز مانند، موسیقی، انیمیشن، تصویر سازی، عکاسی و … هم آشنا باشد. یک طراح خوب باید اصول و روانشناسی رنگ ها را بداند و توانایی تحلیل مخاطب و نیازهایش را داشته باشد.

با تکیه بر اصول فوق و حس مسئولیت پذیری که  در مقابل مشتری های خود داریم، در راه حصول هدف و ایده آل شما به جد اهتمام می نماییم. اعتماد شما سرمایه معنوی ماست بنابراین برای آن ارزش بسیار قائل هستیم.

صادقانه بگوییم تیم وب مفید کپی کاری نمی کند، کاری را ناتمام و ناقص ارائه نمی دهد، سفارش را  به موقع و در بازه زمانی مورد و با قیمتی منصفانه ارائه می دهد.

وب مفید افتخار دارد انواع خدمات طراحی لوگو در بسته های اقتصادی، مناسب برای کسب و کارهای کوچک، مناسب برای شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ یا درحال رشد، طراحی بنر شامل بنر وب سایت، پست و استوری اینستاگرام، کاور ویدئوی یوتیوب و انواع بنرهای تبلیغاتی را به شما کارفرمایان محترم ارائه نماید.

قالب اینستاگرام، لی اوت پست و استوری، عکس پروفایل، کاور و هایلایت و مواردی مانند آن، انواع هویت بصری انتخاب رنگ های سازمانی، فونت مناسب، طراحی لوگو، قالب پست، شبکه های اجتماعی و ساخت برند بوک از دیگر خدمات این مجموعه می باشد.

ست های اداری، کارت ویزیت، سربرگ های A4 و A5، پاکت نامه A4 و A5 ملخی و طراحی مهر نیز در این مجموع قابل اجرا می باشد.

پس از اخذ سفارش مشتری و دریافت بیعانه، طرح اولیه به کارفرما تحویل و تأییدیه اخذ می گردد. در مراحل بعدی اصلاحات و تغییرات به تدریج در چارچوب قوانین و قرارداد، اعمال شده و در نهایت تأییدیه خروجی نهایی نیز از کارفرما اخذ می‌گردد.  در کلیه مراحل خواست و ایده آل کارفرما برای ما ملاک عمل بوده و با مشاوره به صورت گام به گام سفارش مشتری به انجام خواهد رسید. 

تلاش تیم وب مفید تحویل سفارشات گرافیکی با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در سریع ترین زمان ممکن است. اعتماد شما افتخار و سرمایه اصلی  تیم وب مفید است.